2020. július 7., kedd

Tüll szoknya hazilag

A tüll szoknya készítése egyszerűbb, mint gondolnád! Varrás nélkül te magad is elkészítheted otthon a kislányodnak. Mutatjuk a tütü szoknya . Nem kell hozzá varrógép. A tüllszoknya nagyon divatos, de csak kevés helyen lehet kapni, és sokszor olyan áron, ami nem túl pénztárcabarát. A jó hír, hogy házilag is elkészíthete . Jelmezekben már készítettem tüll szoknyát , de úgy gondoltam, külön videóban bemutatom a. How To Make A No-Sew DIY Tutu . Tüll szoknya készítése házilag (jelmezhez) - Így készíts pörgő-forgó balerina tütüt varrás nélkül!


Jó alak kell hozzá, az tagadhatatlan, de akinek az megvan, hát szerintem bátran viselje! Tüllszoknya házilag – VIDEÓ. Ha egy kicsit merészebb vagy a szoknya lehet feltűnő színű is, és viselheted akár csipke felsőrésszel is.


Amilyen édes darab, olyan egyszerű elkészíteni ezt a varrásmentes tüllszoknyát. Kislányod imádni fogja, hiszen kis hercegnőnek, balerinának, . Ehhez pedig a legjobb egy tüllszoknya , egy tütü, amelynek elkészítése nagyon egyszerű és ráadásul sokféle jelmezhez felhasználható, ezzel a . Személy szerint én imádom a Pinterestet. Van is egy halom board-om amire gyűjtögetem a képeket, hogy a kellő időben inspirálódni tudjak . Tudom tuuudom mindenki utálja a Valentin napot, majmoljuk az amerikaiakat, stb. A kérés az volt, hogy varrjunk egy tüll szoknyát , amiben Anikó utána azonnal indulhat szülinapot ünnepelni. Megtetszett az ötlet, és mivel nekem is volt otthon.


Szoknyát varrni Pinkponilo közösségi varroda workshop. Ezután a szoknya hosszát vesszük kétszer és ennek a hossznak megfelelő tüll csíkokat vágunk. A dupla hosszra is hagyjunk rá azért 1-cm-t, mert a derékra . Hogyan kell varrni egy tüll szoknyát saját kezével? Használja a tippjeinket egy gyönyörű tutu szoknya varrására, amelynek szélessége .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések