2020. március 11., szerda

Orchidea szaporítása youtube

Feltöltötte: Két Világ Közt Citokinin paszta: leírás és felhasználás orchidea. Hogyan alkalmazzuk a citokinin paszta tenyésztési orchideákat. A citokinin-fito paszta nélkülözhetetlen és megfizethető stimulánsává vált az orchidea folyamatok és a. Kategória: Szobanövény.


Keiki paszta - orchidea hormon virágzás serkentésére, klónozásra. A pasztával az orchidea alvórügyeit kell bekenni ahonnan a rügy. Ezt a gumót június végén ültettem el, orchideaföld és kókuszrost. Orchidee van geboorte tot volwassenheid. Hogyan lehet szaporítani az orchideát, ha nem hoz kis keikit önmagától?


Most már tudom, hogy ez a keiki. Hála ennek a klubnak azota sok mindent megtudtam az orchideákról. Például azt is, hogy ezt a két kis fiók orchideát le lehet . Az orchidea az egyik legközkedveltebb szobanövény, szinte nincs olyan ház,.


Ez a paszta direkt arra van, hogy a növény virágzását segítse elő, anélkül, hogy . Ezt a lanolin alapú pasztát a phalaenopsis orchideákon . Lepkeorchidea keiki paszta update 4. Meglepetés virágszár és új hajtások. A keiki paszta sokaknak jelenthet segítséget, akik otthoni körülmények között . Bambusz orchidea kétszárú narancssárga virágú kerámia kaspóban cserépátmérő: kb. Szinte bokros lesz az orchideám.


Gyönyörű amikor egy . A citokinin paszta használata beltéri növényekben: a fitohormonokkal való kezelés előnyei és kockázatai. Cserepes orchidea hajtások. Amúgy a keiki paszta csak szaporításhoz jó?


Erről a keiki pasztáról én is hallottam, de még nem találtam boltban. Ft – Szeged (Nyíregyháza 2km). Gondolkodom én is a szaporításukban és engem is érdekelne a keiki pasta. Analógok - Keiki Grow Plus és Keiki boost, hormonpaszták, Kanadában gyártva. Szeretném majd szaporítani, olyan keiki pasztával, abban tudna valaki segíteni?


Sokféle orchidea létezik, az igényeik eltérők. Régió: Csongrád megye. Utca, házszá Mutasd a térképen. Apróhirdetés típusa:.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések