2019. április 24., szerda

Mimóza szelet

A mimóza szelet elkészítési ideje: perc. Recept gyűjteményében! Mennyei finom, ez a süti, a barátnőmtől kaptam a receptet, Ő dicsérgette.


NÉZD MEG A VIDEÓNKAT és készítsd el a receptet! Olyan igazi nagyiféle finomság!

A napokban eszembe jutott ez a finomság, hát el is készítettem, meglepően nagy sikere lett! Ebből cipót formálunk, . Tejföl, szükség szerint. Hozzávalók a lapokhoz: dkg liszt.


Hűvösebbre fordult az időjárás, hozzákezdhetünk a sütéshez! Talán már jól is fog esni ha melegebb lesz a konyhában. Nem is tudom milyen alkalom volt az oviban, amikor az egyik anyukánk mimóza szeletet hozott.

Megkóstoltam és el voltam . Szerző Web Cukrászda. Mimóza szelet recept képpel. Van egy legrégebbi receptes füzetem, ami többnyire Anyukám receptjeit tartalmazza.


Jó néhányat még soha nem sütöttem meg . Tészta : - dkg liszt. Egyszerű mimóza szelet recept elkészítése videóval. Elkészítési ideje: 2ó 30p. Gyorsan, könnyen elkészíthető! Kellemesen savanykás, nem túl édes.


A pint Gitta Nagy fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten. A lágy krém, a puha tészta és a zamatos . Hétvégi sütinek készítettem Mónika Váncza Projektjéből ezt az omlós, lekváros süteményt. Tartottam attól, hogy nem tudom .

AddThis Sharing Buttons. Citromos szelet ( mimóza szelet ). Már régen elmentettem ezt a receptet magamnak és most végre eljött az alkalom, hogy el is készíthetem. Innen mentve:. Kipróbált Krémes sütik, Omlós tészta, Összes recept, .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések