2019. október 1., kedd

Jófogás miskolc bútor

A pint Gitta Nagy fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten. A lágy krém, a puha tészta és a zamatos . Egyszerű mimóza szelet recept elkészítése videóval.


A mimóza szelet elkészítését, részletes menetét leírás is segíti. Elkészítési ideje: 2ó 30p. Hétvégi sütinek készítettem Mónika Váncza Projektjéből ezt az omlós, lekváros süteményt. Tartottam attól, hogy nem tudom . AddThis Sharing Buttons. Hozzávalók a tésztához: deka . Citromos szelet ( mimóza szelet ). Már régen elmentettem ezt a receptet magamnak és most végre eljött az alkalom, hogy el is készíthetem.


Innen mentve:. Mimóza szelet -. Kipróbált Krémes sütik, Omlós tészta, Összes recept, . Olyan igazi nagyiféle finomság! A napokban eszembe jutott ez a finomság, hát el is készítettem, meglepően nagy sikere lett!


Ebből cipót formálunk, . Tejföl, szükség szerint. Hűvösebbre fordult az időjárás, hozzákezdhetünk a sütéshez! Talán már jól is fog esni ha melegebb lesz a konyhában. Nem is tudom milyen alkalom volt az oviban, amikor az egyik anyukánk mimóza szeletet hozott. Megkóstoltam és el voltam . Szerző Web Cukrászda.


Van egy legrégebbi receptes füzetem, ami többnyire Anyukám receptjeit tartalmazza. Jó néhányat még soha nem sütöttem meg . Tészta : - dkg liszt. Gyorsan, könnyen elkészíthető!


Kellemesen savanykás, nem túl édes. A recept hozzávalói és elkészítése részletes leírással és fotóval. Ezt a süteményt első alkalommal készítettem, tetszik a finom citromos íze.


Ajánld ismerőseidnek! Diabetikus mimóza szelet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések