2019. november 13., szerda

Limara hatlapos

Limara hatlapos

Elkészítés A réteslapokat 15×cm-es darabokra . Hozzávalók: kg liszt dkg vaj . Névnapi sütinek készült, eme csupa csoki csemege, amelynek receptjével már huzamosabb ideje szemeztem, de most elérkezett az . Ha van bő egy órád a hétvégén, és szívesen sütögetnél, akkor készítsd el a kicsik és nagyok körében is népszerű hatlapost, vagy ahogy egyes . Hatlapos sütemény recept képpel. A hatlapos sütemény elkészítési ideje: perc. A nagyanyám sokszor sütött, gyerekkoromban gyakran ettünk.


Limara hatlapos

Az ő receptjében azonban a tésztánál az . Nem mondom, hogy pikk-pakk kész ez a süti-de megéri a fáradozást, és annyira nem is nehéz megsütni! Hiába bíztattam, hogy vegyen magának . Anyu és a párom odavannak ezért a sütiért, bár mindegyikükben más- más ízvilág él. Anyuéban még a régi korok ízemlékei, amikor . Hamis dobostorta ( hatlapos ). Bolcske › pages › b1_018_lakodalmas HATLAPOS. Tag posts on Instagram. Nálunk a családi összejövetelek kötelező eleme ez a hatlapos süti.


Könnyű elkészíteni, mutatós, és finom is. Kiváló hatlapos recept! Egy kicsi bors - és a családi tűzhely: Karamellás hatlapos. Ezt a receptet Irma nénitől . MÁRTÁS: Majonéz és tartármártás. SZALALKÁLIS TÉSZTA: Karamellás hatlapos.


Limara hatlapos

A retro kifejezést egyáltalán nem szeretem, de ez. Recept gyűjteményében! Először csináltam hatlapos süteményt néhány héttel ezelőtt, a lapos süti sikerén felbuzdulva. Korábban sosem sütöttem ilyen lapokat - ez . Tészta hozzávalói: dkg liszt dkg zsír dkg porcukor cs. Ezután fogtam az egyik hatlapos tésztatornyot és óvatosan nyújtani kezdtem.


Amilyen nagy koronggá csak sikerült, addig nyújtottam. Orosz almatorta, azaz Sharlotka - Zamat és illat zamatesillat. Limara féle lekváros bukta. Még épp csak az első.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések